10/12

Stress.

Måste lära mig varva ner. Annars kommer kundera ta död på mig. Helt crazy på jobbet just nu alltså ochd et värsta är att det bara blir värre och värre för var dag som går. Hur ska de gå sista julveckan?

Men men, när man väl stämplar ut och cyklar hem så har man en mysig lägenhet och lagomt mkt pengar så då är det värt att slita lite.  Imorgon är jag faktist ledig, om man nu får kalla det så? Ska tvätta, städa, köpa julklappar, köra bil, färga håret.  Fast det är ju fortfarande utan röd skjorta och kassörska röst jag gör det så då får man väl kalla det ledig ;)

hehe . Hoppas på att få me mig Lovisa på en lunch imorn. Vore trevligt, var ett tag sen vi tjatade nu =)
Sen ska jag som sagt träffa calle för lite bilkörning, och sen kommer angelica och förhoppningsvis slingar mitt hår om vi har ork =) hehe

men tilllbaka till nuet så ska jag ta en dusch och slänga mig i sängen.. mmm skönt.
 Fast imorn när jag vaknar så har jag ingen Emma i stan längre, men det får gå.
Lär ju inte bli nån snö iår ändå så hon kommer nog hem ganska snart ;) hehe Love you.

Nej just de, duschen vare...Ha de fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback