16/12

Ledig.

Jepp i hela tre dagar hade jag tänkt vara ldeig nu, skojar inte att de e gött heller! Idag ska åka o handla julmat osv med mamma och barna, ska bli riktigt trevligt. Skönt att umgås med dom Sen blire hem och göra sig iordning för att sticka på julfest med Kristinehamns handbollselit! :)
Brorsan ska naturligtvis vara med så tror det kan bli riktigt kul faktist!! Sen blire of course statt.

Om en vecka är det julafton och ingen snö, men iår så bryr jag mig faktist inte. Det rör mig itne i ryggen för jag hoppas på en helt snöfri vinter iår, kan inte tro att det är roligt att cykla till Maxi i snöstorm. :P

Häromdan hände mycket rolgia saker, jag fick bland annat mina linser, som jag by the way passar utomordentligt bra i ;) haha
Sen hände en till grej som jag itne vågar skriva än för det är itne ehlt klart, men jag skriver till veckan =)

Men nu ska jag göra mig iordning det sista för snart kommer mollan. ha de fint alla. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback