18/11

Imorgon kommer han.

Min kära bror :) Ska bli skönt att ha han nära för ett par dagar! Är ledig hela nästa vecka så då lär vi ju äntligen få lite quality time !!

I övrigt så har inte mycket förändrat sig sen sist, jag var på julfest i lördags me alla spelare, vilket var GRYYYMT kul!! fy fan alltså vilket gäng vi är!!

Här under ser vi en graciös Herr Esping, och två enormt glada handbollsdamer. :)

                                      

Kvällen började lugnt och fridfullt med herrarna i ena sidan utav lokalen och damerna i andra, ni vet, tjej & killbaciller är farligt!! Och det slutade väl i princip med att Pelle Höij dök upp i en glittrig alldeles FÖR kort klänning och jag & en viss Lisa P stog på bordet med en mikrofon, mer behöver nog inte nämnas om den festen :) Sen bar det naturligtvis av till statt, där kvällen inte blev sämre, hade jätte roligt!!

Kan inte annat än småfnissa lite för mig själv bara med tanken.

Men nu ska jag nog försöka ta tag i livet och släpa mig in i duschen, kanske äta frukost?

Ha de fint alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback