19/12

Sådär ja! :)

Nu har man umgåtts lite med brorsan då =),.jätte trevligt.. hade tänkt sola med det var fullt så vi ska ta en stads tur imorn istället :) blir fintt de!

Innan han hämtade mig på jobbet så åt vi julbord och fick julklappar, älskar mitt jobb alltså! Mysigt mysigt.
Dagen idag gick så enormt fort, hoppas alla dagar gör det nu innan juldan, för jag längtar verkligen efter att få fira jul !! Finns inget vackrare än mina småsyskons glittrande ögon när jultomten kommer (som för övrigt är min yra,men snälla bror Jimmy) haha. SÅ jävla rolig!

Men men, dags att krypa till kojs snart,. är ledig imorn, men dagen är ändå redan inplanerad, ska bli kul, hänga lite med brorsan, gå på dans med Angelica och sen blir det väl trolgitvis biljarden om jag känner Malou rätt haha.

Ha de så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback