21/12

Nu KAN det bara inte bli bättre!! :)

Fy fan vad livet rules just nu alltså, umgicks hela dagen me brorsan igår, sen festade vi på kvällen haha jättekul vare. Och min lille emma var me också =)

Snart är det äntligen juldag!! Men först ska jag jobba ett par dagar, är iofs bra på ett sätt för då går tiden fort fort fort !!  Och ja ska ju hinna med en massa annat också , lördag ska vi ha uppesittar kväll och tjejmys här hos mig, Blir fintt de, tror ja kommer bli miljonär faktist ;) Sen är det söndag, och då äre ju julafton, då blire jobba och sen hem till mamma och fira litte. sen är det ju helt plötsligt juldan :)

Nej ta tag i livet och käka frukost, ska iväg snart så. Ha de fint.

ÄNTLIGEN kommer jag få det jag alltid kämpat för. Att slippa ha honom nära mig, att slippa tårarna han alltid gett mig. Jag hoppas dom en gång för alla tar hand om honom ordentligt, för det funkar inte för någon av oss att leva såhär. Kommer säkert vara en jätte jobbig process, men jag hoppas att det på slutet äntligen ordnar upp sig och blir bra. Vilken dröm. Men denna gången ska jag faktist våga drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback