2/12

Får man gråta av lycka?

Jag får hela tiden allt jag önskar mig, varför? Vad har jag gjort för att förtjäna allt bra som kommer? Egentligen så är det inget jag borde fundera på, bara njuta av. Men jag har så svårt att göra det för det händer hela tiden för mycket på en gång. Så mycket känslor hela tiden.

Men imorn går jag på en ordentlig jobbvecka, så det ska bli skönt. För på Maxi så tänker man typ bara på det som händer just där & då. Blir sådant skönt avbrott liksom. precis vad jag behöver. Love.

Om en vecka åker emma. Men förhoppningsvis så blir det ingen snö alls iår så då kommer hon juh hem igen =) Lill-tösa!

Denna vecka är helt fullbokad, de blir naturligtvis jobb, och träning (som består av kombat denna vecka), biljarden på onsdag, träning torsdag, jaa sen en härlig jobb helg och match söndag. Sen har vi en ny härlig vecka och då e de bara en vecka kvar te brorsan kommer hem.. fan shit! snart juuh!!!! :D:D

Jag kan jämföra dig med en cigarett. När jag inte har några så är jag jätte röksugen, men går jag runt med ett paket i väskan så är beroendet inte alls lika stort. Fråga inte, dom som känner mig vet precis vad det handlar om!

Träffade förresten skit mycket nytt folk igår. Jävla härliga människor alltså. tack jacob för två nya danser, hahaha dom lär de blir mycket av närmsta tiden!! Eller va säger ni tjejer?

Men men, One Tree Hill säsongsstart snart, längtar.

Ha det så bra alla. Keep in...                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback