24/12

God Jul.

Sammanfattningsvis så har det varit en ganska bra dag, inte direkt speciellt händelserik men helt enkelt som en vanlig julafton även FAST jag jobbade. Det var ärligt talat riktigt mysigt att vara på maxi idag, alla var på så bra humör :) Har dock inte fått en enda julklapp, men ni som känner mig vet ju att lilla jag firar jul imorgon! hehe. Det ska bli så väldans kul imorn så jag kan knappt bärga mig!!
schema; jobba, göra mig iordning, äta julmat, vila efter att vi ätit julmat, TOMTEN KOMMER!!!, tjata sönder släkten ("vi måste ses mer", "tack PRECIS vad jag önskade mig!", och så vidare....) , göra mig iordning IGEN, sen blire party och statt!! :)

Igår hade jag uppesittar kväll med Angelica, så väldigt JÄTTE trevligt!! Kändes mest som bingolotto störde oss i vårat samtal haha, fick så himla mycket sagt och jag tror helt ärligt detta bara är början på en lång och trofast vänskap. Tack för världens finaste sms idag gumman. God jul.

Nu ska jag greja, fixa håret, måla naglarna, packa julklappar,kläder, smink och alkohol, för imorn har vi inte någon som helst tid över för onödigheter! Men från mig till er alla, en riktigt härlig jul !!


Vi syns imorn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback