26/12

Du får inte följa ME! :)

Hehe lätt skönaste kommentaren igår, Angie darling va skön du är! Hoppas det gått bra i karlstad, får höra lite sen när du ringer, hoppas på att du kommer hit och har OTH kväll med mig. Annars så syns vi ju imorn när vi ska shoppa loss ;)

Det var sjukt kul igår, det går liksom inte att beskriva, en kväll jag aldrig avrit med om förut. Känns skönt att få ur sig allt ibland och gå vidare liksom. Önskar att kvällen igår aldrig hade tagit slut men det gjorde den juh iallafall, så nu sitter jag här., utan röst men med huvudvärk. trevlig tisdagkväll. hehe ´TISDAG kväll verkligen!


Det är klart att det alltid finns problem. Men om jag skulle grubbla på det hela tiden så skulle hela mitt liv gå sönder, och det har jag ju inte tid me med tanke på att jag ska flytta om en månad, till vad man skulle kunna kalla min drömlägenhet. Men en dag kommer det säkert brista, men det tar vi då.


Nej, nu måste jag äta något, hungrig som en gris. Ha de så bra och god fortsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback