29/12

Hungrig.

Och då menar jag inte på mat, jag är hungrig på mer. Det är så enormt mycket jag har på gång just nu! Längtar så grymt efter att få flytta, men försöker att skärpa mig och lära mig förstå att jag faktist slyttar om en månad. Ska bli oerhört skönt. Komma närmare alla vänner.

Julen är över och vi går mot et nytt år. 2007, och jag är rätt övertygad om att det kommer bli ett riktigt hyfsat år! VET att jag iallafall kommer få en bra start på det :) Kommer nog slänga in en sammanfattning av 2006 här i helgdagarna. skönt att få ur sig gammalt gråll nu när man går mot nya underbara tider!

Angelica, tack för att du kommit in i mitt liv. Finns inte mycket mer att säga, men hoppas du finns med under mitt 2007.

Emma, om 20 minuter sticker du. Men förhoppningsvis så blir det ingen snö alla iår så du får komma hem igen :) fyra månadar utan dig SKA inte få hända!

Men nu ska jag mumsa lite soppa, sen blir det till att åka till jobbet. Som jag för övrigt är såå lycklig att jag har. Ha det fint you all.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback