12/11

HEEEEEEEEEJ :) hehe
har haft en riktigt bra helg =), jobbat! och heeeelvete vad jag trivs på mitt jobb. jag älskar de verkligen!
har så himla kul med mina kamrater =), bara så ni vet alltså hehe.

har avrit jävla nere och deppig ett tag nu men känns som allt börjar bli helbra igen =), gött de. har märkt avr enormt mycket vänner jag har. Drack vin igår med Johanna, haha tror vi blev lite fulla ;) men det var väääldigt trevligt tyckte ja. vi tjatade om typ allt, hehe. tror vi blev lite småalkolister där fram mot småtimmarna elr va säger du gumman ;) hehe

bakfull idag dock :( , så att så bra gick det med min vita helg =) och jag kan LOVA att nästa helg absolut inte blir vit , för då ska jag va ledig första helgen på huuuur länge som helst. gött, =)

finns så himla mycket att skriva men vet inte hur aj ska få ur mig allt utan att verka tjatig, så jag går och städar istället i väntan på att lille kusin ska komm hit :) elr ja , liten o liten, hon är ju faktist ganska vuxen nu :) hehe..

älskar min mamma och mina syskon mer än något annat. en kärlek som är obeskrivlig, får tårar i ögonen bara jag lägger en tanke åt dom. saknar min storebror jätte mycket. men nu snart kommer han :)



Min lillasyster vill bli exakt som jag när hon blir stor, blir man inte lite stolt över sig själv då?
fast jag bad henne att inte ha några förhållanden som jag har haft, men hon ville ha de ändå. haha lillsyrran kommer bli ihop me dante hahahahaha. nej usch, han e ju typ 20 år äldre än henne så de hoppar jag verkligen inte. haha vilken mardröm.

nej gud vilka helonödiga grejer jag skriver om. ha de fint kära vänner. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback