15/11

Jag försöker verkligen hinna med allt.. jobb,vänner,handboll, plus allt annat me räkningar,lägenhet,familj och så vidare.. men tiden räcker itne alltid till!, förlåt. jag lovar att försöka liite till. men jag tänker inte sluta med handbollen igen, för det är så sjuukt roligt! och jag trivs så bra att ah ett lag, okej att jag har mitt maxi-lag men det är itne samma sak ;)

Trivs för övrigt väldigt bra med livet just nu. Och NEJ jag har inte hittat nån pöjk, och vill verkligen itne heller. trror ni ja skulle ha tid me de nu? hehe ne just de ;)

men nu måste jag hoppa i säng och slumra lite, för om 10 timmar så är jag tillbax på maxi och arbetar, sen äre träning, sen städa lite i lägenhete, sen sova, sen jobba.. och så vidare, och så vidare :) hehe

 

Det har ju varit vi så länge nu stumpan, men snart sticker du ut på egna ä'ventyr, men du hinner ju hem lagomt till sommarn igen som tur är :) love you, och kommer sakna dig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback