19/11

Finns så jävla mycket skit jag vill få ur mig, men folk förstår och lyssnar ändå inte så varför orka lägga energi?
Men jag hoppas verkligen att folk någon gång inser vem han är och vad han har för värderingar, vilka är inga.


Jamen ja, här sitter jag och bara skriver massa skit. Men jag bryr mig ju som vanligt för mycket och det är inget jag kan rå för. Jag skulle vilja ta mina kunskaper och trycka in i era huvuden så ni såg på allt med samma ögon som jag. Då kanske ni en dag skulle ta ett kliv tillbaka och förstå. Men det kommer ju aldrig hända så nu kan jag bara sitta här och hoppas.

En sak är iallafall säker. Jag har mitt fina kompisgäng. Och jag vet att dom respekterar mig för den jag är. Och för hur mitt liv har sett ut. För allt som har hänt är inget jag kan rå för. Hoppas ni vet det.


Hoppas.


Jävlar vilken dag det var igår förresten. Spelade handboll och jäävlar vad roligt de va! haha fick utvisning som målvakt, har jag aldrig avrit em om förut, tror ja hade lite för mkt adrenalin där ett tag ;) hehe.. och sen var v hos sandra på kvällen för hon fyller år idag så vi firade ltie :) haha provade nattas bröstpump, hahaha jävlar vilka grejer man får för sig på fyllan! tss. kul kväll iallafall :) tack tjejer!


Älskar dig mamma, saknar dig Magnus, Tack Jimmy för att du är en riktig bror, och Fredric & Rebecca, behöver jag ens säga någonting? LOVE


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback