23/11

Jul snart. Jaa, snart är det jul. Och folk är redan som tokiga,, varenda kund köper något till julen. Tomtar,ljusstakar,pepparkaksdeg ja och gud o hans moster.
Du kommer inte vara hemma när det är jul baby :( Min emma. Saknar henne redan, även fast hon inte har åkt än. Hur ska detta gå?

Men nu till något gladare, för ja försöker vara inne i en positiv period förstår ni :)
Har nästan börjat förstå idag vad många jag har runt mig. Alla underbara människor. Som aldrig ger upp på mig. Som är världens bästa !

Igår var mamma och handlade på Maxi. Jag träffade barna i typ 3 minuter. Jag saknar dom så oerhört. Men samtidigt är det roligare att dom blir så himla överlyckliga nu när dom ser mig, annat var det ju när man bodde hemma ;) hehe. Finns verkligen både för- och nackdelar med att bo i egen lägenhet. Jag saknar att ha människor runt mig hela tiden men ändå inte. Nu har ajg äntligen något som är MITT, tror det är vad alla behöver någon gång. Och kille lär jag hinna träffa innan ja fyllt 30 ändå så ja kan nog sluta fudnera över det också =)

Har kanske förhoppningsvis hittat en ny lägenhet också, mitt i stan :)

Men nu ska jag efter några söta cider ta och krypa till sängs för imorn är ytterligare en dag med massa äventyr :) Ska få träffa Paschall igen! Det var nog typ hmmm.. 5 år sen sist, elr av säger du Losan? ;)

hehe sov gott alla människor. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback