24/11

Glad.

jepp, life is floathing ;) hehe. varje dag som går blir bara bättre och bättre. ÄLSKAR min nya telefon!
Har kanske hittat en ny längehet, elr ja, jag har ju hittat en men jag KANSKE får den. En före mig i kö. hoppas han inte vill ha den!!! Det är verkligen en dröm som skulle gå i uppfyllelse om jag får den!

På tisdag så har vi match i Stenstalid 21.00 .. tycker de kan komma lite folk o kika då!  *blink & så*

Idag blir det till att försöka äta nånting här snart för jag är fint hungrig, sen jobbet, och sen blir filmkväll me lille kristin då.

finns la inet så mycket emr att skriva kanske. önskar mig ett gott liv i jul klapp och att få umgås med min familj hela veckan. Saknar Magnus så det gör ont. Hoppas han någon gång bestämmer sig för att återvända. Love!

På tal om bröder så kollade jag på brorsan igår när han spelade match, känner mig som en stolt morsa när han gör något bra :) Finns så mycket kärlek! Eller som Pelle Höij själv skriver: "Kul att se att Jimmy Johansson börjar finna den gamla goda formen vi minns sedan han ledde sitt 84-lag till seger efter seger."

tycker även om dom små :)                                                                                         


Men nu ska ja göra nåt vettigt, städa lite kanske ;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback