26/11

Ont, trött och jobbångest.

Fatta att jag ska jobba idag! fy fan :( men kan verkligen inte ge brot de passet, så mycket pengar!
På tal om pengar så får jag lön imorn :) blir fintt de! hehe

sträckte baklåret igår så jag har jätte ont idag, kan knappt gå. Måste bli bra till tisdag när de e match, för de ska bli kuuul !

Och imorn får jag veta om jag får lägenheten också, hoppas verkligen de!

åkte hem tidigare från statt igår, jävligt synd för det var kul och jag var på bra humör, men mår inte magen bra så går det bara inet att gå runt där inne. usch, mådde piss verkligen. Kan det bero på de som håller på att hända elr var det bara lite för mycekt alkohol ? ;)

det får tiden utvisa, jsut nu önskar jag abra att 10 timmar kunde flyga iväg så ja fick lägga mig i sängen igen och sova. sååååå ojobbsugen.. fy faaaaaan.

ska lägga mig där en liten stund till innan de blir dusch o iväg. ha de fint alla.




I'm sooo sexy, sexy sexy... HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback