29/11

Så jävla synd.

Spelade match igår, om man får kalla det så? jag stog i målet typ tio minuter, hade så himla ont så ja fick gå av, gjorde typ kanske EN räddning, blev så besviken på mitt ben så det var inte klokt!
Men  nu är det bara att träna, måste få igång benet så ja någon gång kan komma tillbaka till min gamla goa form ;)

Var i karlstad häromdan och köpte lite grejer, trevligt med en heldag me tjejerna, tog faktist ledigt från jobbet för att kunna avra me dom. Kom fram till att min mobil har en mycket brakamera så de blev många roliga kort hehe =) vi olustade ganska bra hela dagen, och jag tror ja hade PMS. hehe . Men fick iallafall jätteont i ryggen så fick hoppa in på ett apotek o köpa lite piller, hehe. Tack tjejer för en skön dag.

Idag ska ja träffa emma en liten stund o kika lite på stan, sen ska ja köra lite bil me calle, och ikväll är det naturligtvis biljarden med losan & angelica. Trevligt.

Längtar till Ullared, vill komma iväg NU så ja vet hur mkt pengar de komemr gå åt. Men ska försöka hålla LITE i dom iallafall. :P

Lägenheten kommer jag inte få veta något om på upp till ett par veckor, så ni behöver itne fråga något mer om den. För ja är själv nyfiken så jag spricker och försöker att inte tänka på det. Men jag tror inteja kommer få den faktist :(

jaja, nu ska ja ner i tvättstugan och stoppa i lite i maskinerna. Men ha de fint alla så hörs & ses vi.
I helgen är det FEST!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback