30/11

Lyckligare än på riktigt länge.

Eller om jag ens någonsin mått såhär bra? Jag trivs otroligt bra med mitt liv som det ser ut idag. Har äntligen fått bra kontakt med Los igen så vi har börjat umgåtts, och helgen kommer bli riktigt rolig!
Jag har kommit fram till att det blir mycket jobba och hyfsad lön i december. Brorsan kommer hem snart, och i samma veva är det jul. Handbollen är roligare än någonsin, och jag vill för en gångs skull satsa!
Tyvärr just nu då så har jag en rejäl sträckning i mitt baklår, men om nån vecka är jag tillbaka i målet!

Har varit ledig i två dagar så har fått lite gjort, handlat, shoppat, kört bil, tvättat. Känns bra. Speciellt med bilkörandet, Calle är världens bästa lärare! tack vare honom kommer mitt körkort bli billigt :) Love you my best friend. På tal om bil, så GRATTIS ELIN till körkortet !!

Men däremot, på tal om bästa vänner och sånt, så finns det endast EN liten sak ja har att klaga på. Emma ska snart flytta :( kommer bli såå otroligt tomt här utan dig baby. Älskar dig verkligen, du är den bästa vännen jag någonsin haft,. Snart är det april och då börjar våran sommar 2007 tillsammans :)

Men nu måste jag nog ta och gå o lägga mig, är ju första december om en kvart, vilket betyder tidig morgon imorn för att se första avsnittet av julkalendern! Snacka tradition!
Sedan ska jag fortsätta att inleda december med att jobba och senare blire idolmys me Malou & Angelica. Trevligt.

Fast nu äre sluttjatat, hoppas du hade en liten trevlig lässtund Jessica (för ja vet att du är inne & snokar;) )


Kommentarer
Postat av: jessica

haha!
klart jag snokar. jag måste hålla kolla på er odågor i stan så jag vet vad ni sysslar med om nätterna.
men nu ska JP sova.

puss och godnatt babe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback