6/11

Måndag då.. jaa vad finns det att säga om helgen da? inte så jävla mkt hehe, fredag vare jobb och mys , lördag vare dyngrak!! var hos mig och på statt vet jag, men vad vi gjorde får ni fråga dom andra hehe, vet att jag hade världens skoskav igår, har fan ont fortfarande.

min kära chef ringde nyss också och gav mig lite tider, så jävla gött att slippa jaga.. funderar på att vara ledig den här veckan, ok blir  nog rätt fattigt i januari då, men vem bryr sig? jaja jag tycker de e skitkul att jobba men det får inte bli för mkt som de har varit den här månaden..

vad kan mer säga för filosofiskt da? aa, ingen aning.. ska nog försöka äta lite om en stund.. oj, klockan e ju snart tre, dags att börja tänka på frulle kanske ;)

nej, ha de bra så hörs vi. kul att så många läser =) Ha de!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha.. härligt Emelie att du har valt MAN som kön.. :P Goo ru!

2006-11-09 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback