31/10

jaha ni, idag gjorde jag de! :) klarade teorin alltså! så jävla gött att ha de undanstökat, hade inte pluggat nånting så tyckte de va rätt så bra gjort att klara de :D

nu börjar jag längta till helgen faktist, köpte min fina outfit idag =) hihi, och ett par skit snygga stövlar! mumma!! gött de, men nu e de halvtomt i kassan igen, men vem bryr sig? =)

ja ni, vad händer mer då, har jobbat idag, som vanligt. jobbar typ varje dag känns de som, men de e gött me pengar! fast får ju vänta sååå länge på dom abra hehe. men men, sån ärle ;)

älskar min familj o mina vänner, hmm skriver man sånt här? hehe

jaja , jag är jävligt glad idag iaf! Puss

(ajusst de, FEST på lördag för alla utklädda brudar hos mig på lördag :) )

Kommentarer
Postat av: emma <3

hehe jag tog din oskuld då!!!

2006-10-31 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback