Då var det dax..

Att bli en riktig bloggare då.. Just nu har jag faktist itne så mycket itnressant att skriva, elr ja egentligen har jag väl det men inget ni har med att göra för tillfället ;) hehe måste reda ut mig själv först.

Helgen var helt crazy, har inte gråtit så mycket på flera år, naturligtvis pga av samma idiot, men nu har jag tänkt över en hel del och det är inte värt det. speicellt inte om man ska behöva förlora en riktig vän på kuppen!

Oj, nu ringde de :) det var kära viola från maxi som undrade om jag ville jobba länge på fredag =) naturligtvis! jag är inte blyg hehe, kommer nog få en ganska bra lön i november, men det är jag värd, så som jag har slete! =) hehe

Nej just nu känner jag att det här verkar som ett ganska värdelöst blogginlägg så jag återkommer när det finns roligare saker att berätta istället =)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback