Lycklig

Ja det är otroligt vad jag trivs med mitt liv, hur kunde jag ens tänka tanken att må så dålgit i helgen? haha.. men nu är de iallafall bra igen =) och jag gillert! Alltså på jobbet så nästan studsar jag av energi för att alla är så underbara och jag älskar mina uppgifter =) imorn kommer dock bli en hård dag för jääävlar va folk de kommer va! men men, pengar pengar , men kan ju tro att ja har dollar tecken i ögona ;) hehe

Helgen kommer bli nykter för jag ska som vanligt jobba, men nästa helg däremot så kan Ica Maxi glömma att jag tänker jobba för jag ska fan ha maskeradfest på lördag =) så välkommen!

jani, i övrigt så händer inte så värst mycket, brorsan och stråth var här på finbesök och tog en kopp kaffe idag , det var trevligt, dom tyckte de va mysigt så =) tihi.. älskar min bror ja!



och naturligtivs mina andra tre syskon! men de vet ju alla redan att ja gör =)
hmm, hänt nåt mer kul då? men herregud , glömde ju nästan skriva att emma tatooade sig idag! :) hehe den blev faktsit bättre än vad jag trodde på na, riktigt cool faktist =)

men nu ska jag och mina tankar flyga iväg till sängen och försöka slappna av lite innan jobb igen.

ha de bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback