Skönt att folk fortfarande bryr sig :)

JO ni vet Kristinehamn är ju en väldigt speciell stad där alla hatar skitsnack men ändå ägnar sig åt de hela tiden :) vilket jag gillar extremt mycket hehe, ja trivs bra i den här stan nu.. alla bryr sig om vad man gör, skönt som fan. som man säger, alla publicitet är bra publicitet =)

min JÄTTE VITA helg restulterade i fylla och statt igår hehe, men det var roligt, var kul att få umgås med rebecca, kan ju inte påstå att vi inte hade något att prata om hehe :) love you my honey.

finns inte så mycket mer att skriva idag för jag är så extremt trött, som vanligt när man jobbat bakfull, hehe.. men men, ha de gott.. puss

Kommentarer
Postat av: A.P

Fan emelie jag saknar dig ju! :)

2006-10-30 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback