13/4

Jag är inte den som är den..

Hehe, köra suburban, ha en bra dag på jobbet, umgås med vissa, ta ledigt på söndag för att supa sig dyngrak imorn och gråta till "Talang".. så har min fredag sett ut. Tror inte den hade kunnat bliva mycket bättre. vet ju att snart är brorsan i min närhet så månader går fort om man säger.. har en massa massa inplanerat den här våren, enda helgen ja inte hade planerad typ va nästa helg fast det varade juh inte så länge för idag kom Vicky gumman och stoppade en inbjudan i handen på mig :) sexparty/födelsedagsfest hemme hos henne i karlstad på lördag. kommer verkligen verkligen bli toppen!!
Och imorn har emma fest. kommer nog bli skit kul där med.

Men men, nu är jag trött och börjar tidigt imorn så sängen väntar, men sen äre fest och trevligt folk imorgon!

Ha det fint alla, det har verkligen jag.

And off she go!                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback