17/4

?

Ja, i princip så har jag väl känt mig senaste dagarna.. har varit en riktigt konstig helg och måndag..Går liksom inte att beskriva, men ena stunden har allt bara varit så underbart härligt och i andra stunden så har jag suttit och bara tänkt på vad man egentligen gör här. i livet alltså. Inte för att jag mår dåligt eller nåt sånt, bara allmänt alltså, vad gör vi här? Men men, även det löste sig genom min kväll igår. Jobbade jätte länge men det kändes som jag va där jätte kort stund. Hade stängning i förbutiken för första gången alldeles själv igår, det va skitkul! Äntligen får man lite ansvar på det där stället! :) haha alla va så söta, verkligen tjatade "hur går de emelie?" diggar mina arbetskamrater hårt! Kvällen blev bara bättre, åkte hem med ett leende efter VÄL utfört jobb, sen fick jag det telefonsamtalet jag väntat på några dagar. Skönt att få säga hejdå face to face. Ses snart :)

En månad och 3 dagar kvar tills brorsan landar i sverige.. fy fan :))
Idag är en bra dag, emily kom i förmiddags och vi tog oss en svänga på stan, hittade en fräsch tunika på JC så den fick det bli, ska nog ha den på lördag då jag ska till Karlstad ! Kommer också bli kul.. iallafall roligare än i lördags, det va riktigt trevligt hemma hos emma men ankaret verkligen SÖG !! fy fan vad tråkigt, sjöng en kareoke låt med emma sen gick jag hem, riktigt sugit.. jäjä, tar nya tag ;)

Idag lagade jag super god mat, brynte lite Lax i Olivolja, hade Pasta till det och en riktigt fräsch sallad! Mums.



And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback