22/4

Det ryser i hela mig utav lycka.

Trodde aldrig kvällen skulle bli så kul som den blev igår!! Alltså fy faan. Tack kära kära maxi tjejer för en helt underbar kväll, ni e ju bara bäst! Haha, började med middag hos Linda, fläskfilé och potatisgratäng, ska det va så ska de ;) Sen tog vi bilarna över till Vicky i Karlstad så vare först sex party, haha längesen jag skratta så mycket. Vad sjuka tjejer är när det gäller sånt. (kanske ska beställa hem värdinnan om det finns intresse) . Sen när vi fått i oss några öl för mycket (förlåt, kan ALDRIG bli för mycket) så började det riktiga partyt, vi dansade och sjöng. det kom fler och fler maxi folk. Riktigt roligt alltså. Äntligen fick dom med sig lite bra musik, haha tror det va absolute music 33 eller nåt =) när man typ va 12, vengaboys och grejer. hehe. Sen när jag insåg att jag drrack på min sista öl så tyckte jag det va dax för nöjes. Och jag fick naturligtvis med mig två glada töser =) Träffa brorsan utanför så vi gick in med dom. Jag kommer in vid utanför rökrummet där och bara tittar upp i taket och det försvinner bara längre och längre bort och helt förvånat bara "wow" .. haha JA jag va impad. och dom va så söta Ylva& Elin, vi tappade nästan inte bort varann en enda gång =) Sen kom alla andra tjejer också och vi dansade som aldrig förr. Kändes som man va utomlands, grymt kul. Sen va vi utanför typ en timme o vänta på vanen som skulle ta oss hem, kom inte ur jävla karlstad förrän typ halv fyra, och efterfesten väntade ! Men till slut så kom jag dit, och jag, rebecca, mongo, nybble, gunnel och maria stog me bött musik och bara dansa.. skönt gäng. Vet inte riktigt när vi giick. fem halv sex kanske, då var det ljust ute och fååglarna kvittrade, äntligen sommar igen :)

sen lagade vi middag hemma hos mig haha. har kanske sovit två timmar eller nåt, men vet ni va, det vare värt! :) hehe Bilder kommer under dagen upp på http://seemlaan.bilddagboken.se

så länge...
.. jag och storebror :)

Glömde ju nästan bort, ett klipp med ett utav det grymmaste beat box framträdande jag hört!
http://www.youtube.com/watch?v=KeVwBJpRl4g   sista två minutrarna är grymmast, fy fan!


And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback