2/4

Lilla VM och morgonrunda.



Jess i helgen avgjordes det, mitt allra sista Lilla VM :(
Vi fick plocka hem bronset men var verkligen värda den där guld-pengen! Otur med domare och skador inom laget gjorde att vi släppte in några för många bollar bakåt i dom matcher vi förlorade. Detta gjorde att Bruks kunde knipa andra platsen och en plats till finalen med endast målskillnad. Surt, riktigt surt. Men men, jag ska coacha fram mina tjejer till ett guld nästa år.

Det har för övrigt varit en låång helg med enormt mycket träning eller vad man ska säga. Har ätit mellan varje match och sen typ direkt ut och börjat springa, tappade 2 kilo på bara dom här två dagarna.  Bra motivation till att ta en springtur nu på morgonen så det gjorde jag vid 8 hehe. Skön luft som fan ute och bra väder, musik i öronen och fötterna som en efter en lyfter och dunsar mot marken. Vilken känsla det  va :)

Funderar idag på att hänga med mamma och barna, vore så gött. Men jag får se vad som dyker upp, jag är iallafall nyduschad och fräsch nu, ska bara tvätta klart maskinen och hänga den så är jag redo för dagens äventyr :)

Det finns bilder från helgen på http://seemlaan.bilddagboken.se värt att se :)

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback