24/4

För nu har vi flytet, nu är det som det ska.

Skönt, äntligen kan jag radera honom ur mitt liv! Om bara Kristinehamn lär sig att inte tro dom vet allt om honom hela tiden och håller käften när jag är i närheten så ska det här gå skitbra, känns som jag ännu en gång ska klara det faktist :)

Och på tal om känns skit bra så fråga brorsan om ja ville ha en laptop eller inte, för nu har han hittat en jätte fin åt mig :) silvrig.. hihi, han är bäst. Och så ska han installera ett grymt virusskydd som är till för företag och egentligen kostar typ 4500 att ha per dator..Hoppas nu bara det är brännare på den annars vill jag faktist inte ha den. tror ja.. hehe skönt att lägga skattepengarna på nåt bra, för som sagts tidigare så får jag ju 7500 ;)

Märkte just att alla mina smileys på msn har försvunnit, va i HELVETE!! jaja, inget kan göra mig irriterad nu ;) hehe

Ha de fint alla söta människor, idag är en riktigt bra dag. (kan det bero på att jag är ledig tre dagar)

Puss

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback