25/4

En dag så..

vaknar man och känner att, vafan det här funkar inte längre. En sån dag hade jag igår, jag behövde en drastisk förändring annars hade jag gått i taket. Så jag tog en dusch, drog på mig lite kläder och smink och sprang sedan runt till dom bästa frisörerna i stan för att se om någon hade tid med mig, Agathon hade tid en timme senare så jag tog cykeln upp till mammas jobb och lånade lite pengar och bilen, sen direkt tillbaka. Satte mig i stolen och hon tittade fundersamt på mig och när frågan kom (hur vill du ha det?) så fanns ingen återvändo. TA AV ALLT!. Jag ville ha en kort kort page, och det fick jag. Jag bara såg hur allt mitt långa hår föll till golvet. Att gå från att ca 6 dm långt elr nåt så har jag nu ist 6 CM ! :) Och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv, fy fan vad skönt. Hoppas verkligen inte jag kommer ångra mig, men det tror jag faktist inte, det växer ju ut!

Direkt efteråt så kändes faktist livet en aning lättare, inte ens ett telefonsamtal från Dig kunde få ner mig på botten. Du lät så himlans glad och positiv, gött för dig. Får se hur det blir på Söndag då. När man ändå ska upp dit ändå så kan man säkert svänga förbi.

Idag ska jag ta en promenad till Maxi och köpa muffins-ingredienser och tacos grejer till ikväll. För i eftermiddag så¨ska jag baka med Rebban, och ikväll ska emma och jag mysa och hon ska sova här!! :) För tidigt imorn så ska vi på våran första egna road-trip till IKEA , jag älskar henne SÅ!

Vi va förresten hemma hos henne igår kväll för jag skulle slinga hennes hår, så va Rebecca och Thomasson med också för vi skulle spela kort, och det var en så gryyymt rolig kväll. alltså fan vad vi skratta, HAHA. Jag och emma är inte nådiga när det gäller att fuska , hahaha. Skrattar nu bara jag tänker på gårdagen, fy satan vilken bra vecka det här ser ut att bli!

Nej jag orkar verkligen inte skriva mer, för jag är för glad! :)

Ser längre ut där bak på det här kortet än vad det är i verkligheten....



And off she go!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj glömde den härliga bilturen:) ska komma i håg det till nästa gång. Himla snygg frisyr föresten. Blev också sugen på att bli lika vårfin som dig.

2007-04-25 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback