26/4

Vilken toppen dag!

Imorse ringde emmas klocka 8.10 .. usch, va inte speciellt nöjd just då, men visste ju att det skulle bli en bra dag så kom upp relativt fort ändå :) hoppade in i duschen och vi spelade musik och gjorde oss iordning, käkade lite frulle innan vi tog cyklarna upp till mammas jobb för att låna bilen. glömde naturligtvis massa grejer så det va bara att åka te mig igen, osv.. men till slut kom vi iväg och vädret var toppen! Spelade bra musik och vi hade jätte trevligt, tog IKEA först för omväxlings skull, hittade en massa massa bra saker :) Sen tog vi seriöst bilen till Skopunkten och köpte lite skor, hehe. Sen började magarna kurra och vi käkade lite inne på marieberg. Hittade även där en massa väl behövliga saker, jacka osv. Köpte två fiskar :) har alltid velat ha fiskar! Jag döpte min till Göran och emmas fick heta Ritva, hon är konstig haha. Sen tog vi mammas racer-volvo hem mot kristinehamn igen, säg inget till nån men det gick ganska fort ;) hem lämnade, grejerna stoppade fiskarna i vattnet och sen vidare till Maxi. Handlade hur mkt mat som helst kändes de som hehe.

Hem och varva ner lite, plockade ordning alla nya fina grejer.. Och så.. sen hämta ja emma igen för vi skulle lämna bilen, så de gjorde vi och sen kunde man äntligen åka hem och laga mat. Sen dess har jag typ bara sletat. Brorsan ringde för en liten stund sen och sa att jag får en laptop nästa vecka, känns otroligt bra ! Värsta super datorn med Windows Vista och grejer.. NÖJD hehe. Han ska sova här imorn för han skulle visst träffa grabbarna lite. Kul.

Men ärligt, nu blir det sängen. Har ont i halva kroppen efter en riktigt slitig dag. Godnatt och sov gott.

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback