28/4

Jo alltså...

Jag har sjuuukt svårt att bestämma mig :( Vore as kul att åka till uppsala verkligen, men samtidigt så vill jag vara kvar hemma. Finns många anledningar, kan festa ikväll, kan vara med och umgås imorn, kan festa med mina två bästa vänner på måndag. Och så hatar jag att packa och greja, att åka långt långt bort. Och dessutom till staden där han är, vet att jag inte kommer träffa han dock men ändå, bara tanken gör att ja nästan vill spy faktist. usch.
Men samtidigt så känns det så taskigt att dagen innan ångra mig. Men seriöst jag råkade visst bränna liite för mycket pengar i förrgår så det är också en anedlning att stanna hemma. Kan komma på hur många som helst. Fan. Har bara idag på mig, för imorn bärle. Åh vad jag kommer ångra mig om jag inte åker, och kommer även ångra mig OM jag åker.. vilken skit.

Varför känner jag den här känslan i magen? spännande...

snälla HJÄLP, vet inte va ja ska göraaaaaa!!

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback