5/4

I röd piké och grå byxor..

Så styr jag min cykel mot jobbet, usch inte ett dugg sugen. Men får se det positivt, endast fyra och en halvtimme innan jag är ledig i FYRA dagar :) ska bli riktgt riktigt skönt, vet inte vad jag ska göra bara :) haha..
Men imorn så har jag nog tänkt storstäda, sen ut på en lång promenad, kvällen kasnke bjuder på lite party. får se hur jag känner, men hörde ryktas om att Byz kommer till biljraden, kanske är värt att gå dit då?
Lördagen så blir det påskmiddag med familjen & Emma, kommer bli super trevligt! Älskar dom såå mycket. saknar Magnus iår bara :( Och så fyller ju rebecca år så vi ska fira henne på kvällen. gött.
Söndag är jag alltså lika med bakfull, hehe.

Oops, klockan gick lite småfort sista kvarten nu så dax att dra på sig pjucksen och sticka iväg, härligt väder idag :) Var ute 10 imorse och gick påskparaden med Rebecca och mammorna med barn =) Mysigt.

Ha de fint alla, NU ÄR DET VÅR !!

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback