6/4

i läderjacka och jeans..                                                              

har jag idag glede motorcykel :) första gången och fyfan vad kul det va!! gick riktigt riktigt fort, och tog kurvorna riktigt gött.. mmMMmm.. nästa år hoppas jag att jag själv har en hoj och körkort, vore grymt!!
Och vad grymt mycket folk det va överallt, först här i stan sen hela vägen upp till filipstad, även i filipstad blev det en kortege sen fortsatte vi ner mot karlstad men svängde av till kristinehamn vid molkom.. där var vägen sjukt skön, gick en hel del fort där.. hehe.. tack Mongo för åkturen =)

stinker hoj utav mig och håret är en enda stor tova, men vad gör det? jag är världens lyckligaste tjej idag tror jag..
Ska in i duschen strax och sen bär det av mot fest, ikväll händer det hos adam. kommer nog bli kul I think.. längesen längesen...

men men, inte tid o sitta här längre.. hörs da!

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback