7/4

Påskhelg,
                                                                                                           
 jag och baby
och vilken en :) fyfan vad roligt jag har, igår vbar ju helt underbart, dagen kan du läsa om i nedanstående inlägg och kvällen var festfylld, vi hade så enormt roligt. och en viss emma va så grymt full haha. fsat det va vi allihop, kommer inte ihåg så mkt faktist.. vet att jag och Olov buggade en massor och det var skit roligt, vi va jätte duktiga :) Sen va han kalle me, han va skit kul kille :) får hoppas grabbarna hinner hem från jönköping halv tidigt ikväll så vi får ffesta lite ihop. !

GRATTIS REBECCA :)

Idag har jag och emma käkat frulle ihop innan vi hälsade på grabbarna en sväng hemma hos mongo innan vi gick till mamma. käkade påskmiddag och gick påskkärring med fredda och becca, dom e så himlans goa! har knappt inte vart något bakfull alls idag, toppen :) fick en skiva utav jimmy med massa bilder från nu när han var nere i Bali och hälsade på magnus, och JA jag grät. saknar brorsan så sjukt mycket, bara längtar tills ja har honom inom räckhåll, för oslo är faktist inte så långt, ska nog dra me emma dit en helg i sommar. kanske rebban också :)

men nu är det såhär att egentligen så ska jag vara klar redan så jag måstse springa in i duschen! men vi hörs och ses och allt där ni vet ikväll. och imorn blir det förhoppningsvis hoj och kross :)

and off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback