vad e de för datum idag?

Med ett leende på läpparna.

Så är jag idag ledig min sista dag innan 9 jobbdagar drar igång.. är inte alls speciellt sugen på det men det blir pengar.. så det ska nog gå bra :) Har ju som tur är ett jobb jag verkligen gillar!

Helgen har, som ni säkert redan läst varit helt sjukt rolig! Lördagen va minst lika kul som fredagen, firade rebecca sen gick vi till statt där det var otroligt mycket folk! inte som juldan men ändå liksom :) Och som tur var så han grabbarna hem också så vi härjade och jag och Kalle buggade på statt, hehe fan va han e säker! Nej men seriöst alltså, roligaste kvällen på statt på mycket länge, kanske berodde på min grymma fylla också? haha, vid ett hade jag nått toppen kan jag säga (eller kanske ska säga botten) .. tänkte gå hem men som den gamla party pinglan man är så vart jag kvar och sen blev det även efterfest. Hos Mongo, naturligtvis.. jätte mycket folk hmm kanske runt 20-25 pers.. roligt hade vi iaf :) Fint kallt att gå hem sen bara, men de vare värt. Sen gjorde vi upp att jag skulle me dom o åka hoj och kroos igår.. vilket jag inte tog särskilt seriöst men igår så ringde mongo och sa att ja skulle komma bort, så de gjorde jag.. var på Kinan och sen degade vi hemma hos han, ja o grabbsen hehe..

Blev dock varken hoj eller kross för min del, orkade inte så när vi kollat klart på filmen så tog jag och gunnel sällskap så gick jag hem.. senare så kom Alek hit och vi satt i flera flera timmar och bara snackade skit och drack cola, några cigaretter gick det åt också ;) Men men, det var riktigt trevligt..

och idag då.. idag ja, då är jag ledig och riktigt sugen på att bara vara hemma.. fast vi får se om man kanske drar sig ut på en promenad sen eller nåt, men inge roligt väder direkt.. well...kanske köper en laptop snart också, inte för att jag behöver nån ny dator men kan va gött o ha ;) haha

And off she go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback