29/8

Gu så gött..

Har äntligen gått med i a-kassan, det var änno lättare än jag trodde det skulle va. Hon tog alla uppgifter över telefon så nu är det klart, helt underbart :) Det har varit en stor oro-källa för mig så nu är jag ytterliggare ett steg närmare lycka. Ska faktist förska ta tag i allt jag behöver nu istället för att bara skjuta upp det. Råkade snubbla över en artikel i aftonbladet igår som innebar en månads gratis medlemsskap på viktklubb.se , så min prenumaration börjar på måndag, förhoppningsvis räcker det med en motivationsmånad för att komma igång. Beach '08, here I come ;) hehe. Ska förmodligen införskaffa galaxen-kort.. men köper bara ett 10-kort eftersom jag inte vet hur bra jag kommer sköta mig.. mer än 2 ggr i veckan kommer jag nog inte träna nu i början ändå.. hehe..
Jag har ett mål, en målvikt som jag haft i ca 3 år, i söndags morse var jag precis på gränsen, ett hekto mindre och jag hade varit där, gud jag längtar... men har redan bestämt mig för en ny vikt jag ska ha innan jul. det handlar bara om ca 6 kilo så det borde gå.

Jobbade första dagen igår, det var sjukt skönt att vara tillbaka i verkligheten! Fick ett schema september ut,, gött gött. och förhoppningsvis så åker jag till Magnus den 28e sept, så den här månaden kommer bli bra :) Jag är en riktig höst/vinter männniska! Längtar grymt efter julen, drömde om att vi odlade julgranar inatt ! hehe.. *tittar runt mig* undrar just vart min ska stå nu i jul. HA! hittade perfekta stället, där fåtöljen står (för er som vet hur det ser ut hos mig) .

Idag har jag plockat lite, sen bara hängt, ska med mamma och handlar vid fyra, sen på möte på mastis med Maxi. Får se om dom har nåt intressant att säga, men det spelar ingen roll för bara att få sitta där med alla gör mig glad :)

Stay fresh!


Kommentarer
Postat av: Terror

Good for you Seemlan att allt börjar ordna upp sig. Själv har jag börjat CP plugget igen o håller redan på att säcka ihop. Puss

2007-08-30 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback