31/8

Äntligen!!

Det jag ska skriva nu är något jag längtat efter att få skriva i över ett år, jag har fått schema på maxi! Okej, det är inte mycket men med min uträkning att jag får ut 6500 efter skatt så det betyder att mina räkningar och min mat är betald. Sen kommer jag naturligtvis jobba mer än så. Förstår ni hur skönt det känns??! Jag behöver aldrig mer oroa mig för att inte få ihop tillräckligt med pengar.. åh fy fan, jag kan andas igen. Klumpen i magen har släppt nästan helt. Inatt sov jag HELA natten, det vet jag inte när det hände senast. 9 timmar sömn I STRÄCK. Åhh, jag är så glad. Livet kommer ordna sig.

Jobbade igår, det var första "riktiga" passet efter sjukskrivningen och de gick bättre än förväntat. Fick lite svårt att andas ibland men det berodde mest på att det va den stressigaste dagen/kvällen jag varit med om. Typiskt att det ska va så första dagen då.. "Tänk om jag inte hinner göra allt innan jag slutar?" -Men what the f.. emelie! Då e de väl bara att stanna kvar tills du e klar då. Jag lugnade ner mig själv ganska bra.. Men ingen va gladare än mig kvart över tio igår när jag stämplade ut.. skönt som fan efter den stressen. Men ärligt alltså, jag ska inte klaga för jag har ett jobb och fast inkomst, och det känns så otroligt härligt!

Nej gå och sola kanske, har fan aldrig varit såhär blek den sista augusti.

Stay fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback