11/12

Life rules!

Ja, faktist. Tiden just nu önskar jag kunde vara för alltid. Öppnade stora Maxi idag, det känns på något sätt lite mäktigt att dra upp jaluiserna, låsa upp dörrarna och sen vridade på några nycklar så bara väller det inte kunder. Allt hänger på mig. Och jag klarar det. Sen går klockan fort. Man har mycket att hinna. Får man kalla det kul? För det är det iallafall.
Att sen stämpla ut ett och ha gjort sitt för dagen och nu vara ledig till torsdag klockan 16.30 är inte sämre :)

Ska iväg om en stund med emelie ( lort ) och fika och snacka lite. Senare kommer andra emelie hit. Vi ska mysaaa. och imorn vet jag faktist inte vad jag ska göra. Funderar på att antingen städa skiten ur min lägenhet, eller bara ligga under täcket i soffan och kolla på film hela dagen. Vid fyra ska jag handla med mamma och klockan åtta kommer vicky till mig så då blir det väl till att ligga uppe hela natten och snacka. Inte helt ovanligt :)

Kom å tänka på en kund jag hade idag, som va lite smågrinig men jag log naturligtvis som vanligt och va trevlig tillbaka, tror hon fick lite dåligt samvete för sen lutade hon sig fram, tittade mig i ögonen och sa "Jag hoppas verkligen Du får en riktigt glad jul."

image58

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback