12/12 - del 2

Bra dag.

Den började inte så bra dock. Drömde en mardröm imorse, eller ja, ingen mardröm direkt utan mer en dröm ur mitt förlfutna, som nu gjort att jag förstår vad det är jag mår dåligt över när jag mår dåligt. Jag tror det är den här saken som legat och gnagt i mitt hjärta så länge nu. Att hon valde honom framför mig.

Men idag är iallafall en bra dag. Ledig. Ska gå till Gustafsson nu så ska hon bjuda på lite fika för hon fyller år idag! Sen ska jag iväg och handla med mamma. Och ikväll kommer Vicky hit och äter god mat och umgås. Pratar. Gillar att prata med henne för där får man ur sig allt. Saker man inte nämnt för någon. Bara för hon inte funnits i mitt liv så länge och inte känner mina vänner så kan man prata om saker man annars inte gör. Att hon sen har en sådan livserfarenhet som hon delar med sig av gör saken bara bättre. Tack gumman för att du finns där.

Men nu har jag inte tid att skriva mer. Måste ut på promenad till rumpan.

image59


Emelie.


Kommentarer
Postat av: Annaida

Ja, det är ju sjuuukt. Jag kommer knappt ihåg vad jag har för färg på håret egentligen ju. Jag trivs i det korta håret men saknar verkligen det långa, man kan inte göra något med kort hår. Hårförlängning, jatack:D

Hihi vad söt du är, tror du jag skulle passa i det? rött är inte riktigt min färg. Men jag får väl ta en liten shoppingrunda här innan helgen och se vad jag kan åstadkomma. :)

Vilken lyxmiddag du bjur vicki på ikväll då =)
ha det så mysigt ni två, och försök få lite sömn iaf;)

kram kram

2007-12-12 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback