13/12

Min bästa tid är nu.

Jag är lite smårädd för att vara såhär lycklig.
Vet att jag inte ska känna så men jag kan ju bara inte gå runt och avra glad hela tiden, då kommer jag ju få en baksmäll så det skriker om det. Men dom här två veckorna jag har framför mig är så underbara så jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Att jag sen fick bevis igår på att jag kan mer än jag kanske tror var ju bara gött. Blev antagen. Men blir förmodligen inte plugga till våren, blir nog nästa år. Men vi får se, jag ska se vad Maxi har för planer för mig i vår.. Det löser sig förmodligen. Jag ser inte ens detta val som något jobbigt, det blir som det blir.  Har även lyckats paja min kamera så den inte ens går igång. och INTE ENS DETTA kan göra mig arg, jag bara småskratta och kastade den i backen för att se om den funka bättre då. (Det gjorde den inte)

Har inte fått sluträkningen från Telia än.. gött. Hoppas den kommer till januarilönen istället. Den blir både bättre och jag har då mindre skulder. Har iofs inga skulder nu heller men vill hinna lägga undan lite pengar så jag känner att jag kommit igång med det. Har lyckats lägga undan 500 kr på ett halvår och dom la jag undan denna månad, jag är så kass. Men bättring ska det bli ! :) Har ju nåt att kämpa för nu.
Ska cykla till jobbet idag och imorn sen har jag brorsans bil fram till julafton. Den är go. :)

Sammanfattning:
Det händer mycket kul i två veckor framöver.
Jag är glad.

Glad Lucia på er alla. Förhoppningsvis kommer dom till maxi efter 17 idag så jag får se dom, det är mysigt :)

Jag för 2 år sedan.
image60

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du e lycklig gumman! de e du värd :)

2007-12-14 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback