16/12

En underbar kväll.

Så blev det. Jag tror inte jag har fattat det riktigt. Ska försöka mig på en liten sammanfattning, men saker kommer uteslutas och endel orkar jag bara inte skriva om för jag är trött. hehe.
Stämplade ut vid fem & jag & jessica gjorde oss iordning i omklädningsrummet, gick ut och mötte tjejerna, märktes tidigt att alla var på sitt allra bästa humör. Alla log och skrattade, bussen kom och vi fyllde upp den. Stefan & per började dela ut cider & öl i bussen, min första tanke, vart fan ska detta sluta? haha. Klockan 17.54 fick jag min första maska, men vafan, bara och supa mer så ser man den juh inte :) Vi gled in på Blue Moon och det var fint. Stort & fint. Tror aldrig jag ens hann vara i alla rum. vi slog oss ner och efter lite julmatshämtning så klev Pölsa upp på scen och showade, brolle blev presenterad och det rös i hela mig, han är så bra.  Jag ställde mig upp en sväng där någon gång och hade utsikt över oss alla, jag märkte hur alla satt och log och skrattade med varandra, sånt värmer. det blev paus och vi tyckte vi skulle röka, på väg ut möter vi brolle & pölsa som står o sjunger vid ett bord så vi stannar och kör lite allsång, haha. Tar lite kort med brolle, och står och snackar, kul typ det där. Till slut tackar vi för oss och tar ett bloss. (haha).. Har lite luckor här men sen vet jag att det delades ut ca 10 tomteluvor bland publiken, vara två st hamnade på maxi-people, Lisa & Anders. Pölsa kallade upp dom 10 på scen och dom hade tävling. Vi var värsta hejaklacken och skrek och härja otroligt. LISA VANN :) .. Vilket jubel ! . Jag körde lite bordsbyte och prova på alla våra bord, och sjukt med sant så hade jag fan lika trevlig vid alla. Jobbar man med bra folk då? Efter lite shottande, dansande skrattande & rökande så drog till slut den "riktiga" showen igång.. Det var artister av riktigt hög klass och bra ljussättning (vet att ja måste sluta tänka på sånt men de e så fascinerande).. dom sjöng massa blandat, alla från stilla natt till Diggilo Diggiley, hur ofta ser man bröderna herreys köra den???? Har ett grymt kort när dom precis har gjort en riktig schlager avslutning på låten. Awesome! Oj, vad jag märker nu att det är luckor. Men resten av kvällen bjöd iallafall på ännu mer leenden, mer skratt, mer dansande, och mer supande. En av dom roligaste kvällarna under hela mitt liv. som linda sa, något sånt här "Alltså, man är bara så jävla lycklig." .. Jag tror vi var 54 personer som delade den känslan igår.

Tack Per & Erik för att ni bjöd på en sån underbar kväll, man trivs i sådant sällskap.
 Sirrka har lovat mig en sommar fest som kommer bli ÄNNU roligare. Vet inte hur det är möjligt.

Bilder kommer imorgon på http://seemlaan.bilddagboken.se

Over and out. HAHA

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback