17/12

Tänd till lite.

Idag är bara en halv bra dag.. Vaknade alldeles för sent så jag har varit så seg i kroppen hela dan.. 10 liksom, den finns inte.Och ångesten över att öppna 7 imorn börjar komma :( .. och folk som e tröga och sega och åååh. Va på maxi förra veckan med mamma. enbart för att ja skulle köpa en julskinka som hon skulle ha med och griljera åt mig.. men vafan, hon har inte gjort den än och kommer inte hinna göra den förrän lördag. Då kan det kvitta liksom.. får jag den kanske söndag då. Sen är jag ju hos dom månd,tisd,onsd.. och efter det kommer jag va rätt så gör trött på skinka och julmat så då kommer jag ju inte vilja ha. fan jag blir jävla arg på na. jag erbjöd mig att göra den själv men det tyckte HON va krångligt.. typiskt.
Och idag på jobbet alltså, har aldrig varit med om så sega kunder. Hur svårt kan det vara att ta upp ica kortet och betalkortet innan man kommer fram till scanningskassan??

Allmänt en skitdag.. tror det syntes för Flisen frågade hur jag mådde idag.. Jag mådde skitbra inombords men bara orkade inte få fram det.
Tror det kom när jag kom på att pappa fyller år idag.



Am I allowed to have a bad day in all this good lifestyle?


Älskar klänningen jag bar i lördas. Tror den får bli både juldan & nyår, med andra detaljer.
'
image66

Emelie.

Kommentarer
Postat av: mikaela

snygg klänning! men hur tusan får du den att sitta kvar utan att brösten blir helplatta? tejp kanske?

2007-12-18 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback