20/12 - del 2

Trött.

Ja gud, varför gick jag upp så tidigt imorse? jag vill inte va trött nu när jag ska till jobbet snart.. Kommer ju va så himlans stressigt. Oj oj..

Idag har jag hunnit med en del faktist.. åkte till maxi o handlade imorse, sen direkt till pressbyrån för juldagsbiljett och sen systemet, lyssnade på bra musik i bilen så va tvungen att åka ut till skärgårn och andas lite frisk luft, ställde mig vid båten och tittade ut över sjön. Kan man någonsin flytta ifrån det här?
Det var så fint, frosten låg tungt på träden och jag önskar såå att min kamera hade fungerat fortfarande. Hade blivit grymma bilder. Men men, till baka till verkligheten, nu ska jag göra mig iordning, sticka och köra hem cykeln från jobbet ifall inte bilen startar imorn (som den borde efter mina mek-kunskaper haha).. sen blire det 6 timmar av fart.
1 ½ år sen, älskar syrran.

image67

Satt och tittade länge på bilden nu.. Kollade dragen, ögonen, näsan, munnen, ögonbrynen, allt är identiskt. 

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback