21/12

Frågetecken.

Jess. Så har jag känt mig idag. Körde hårt på jobbet, trodde inte jag skulle orka det efter slitkvällen som var igår.. Men jodå, mer energi fick man leta länge efter däruppe idag.. Tog åt mig mycket ansvar och dom lät mig ha det. Fick många klappar på axeln och även ett guld värt sms av sessan när jag kommit hem.. Sånna saker gör att man näst dag vill gå dit igen. Fast det vill man ändå med tanke på alla fina människor som är där, skitsamma, nu va det inte jobbet jag skulle skriva om.

Utan nyår... Festa eller jobba dagen efter? Jag står i valet & kvalet.. Vicky vill ha med mig på fest och sofia vill jätte gärna ha mitt pass.. Så mitt enda problem är pengar jag förlorar på att vara ledig den dagen.. Men iofs så har jag sen 30 dagar till på mig att jobba ihop dom pengarna.. så vad fan ska jag göra.. Jag vet att ordspråket "pengar har aldrig varit ett problem" borde komma in här.. Men jag har aldrig sett det som ett problem heller, men det är gött att ha lite i överflöd, och jag är uppväxt i en familj som gillar att jobba.. Det är det vi gör liksom :) haha.

På tal om familj, va hos mammsen förut efter jobbet.. hängde med barna och ritade klart min teckning jag började på häromdan jag va där.. blev jätte fin :) Bild kommer. hehe.

Nu ska jag gå och lägga mig. Sista kvällen i lugn och ro, sen kör vi i två veckor typ... Godnatt & sov gott.

image68


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback