2/12

Första advent.

Nu är det verkligen snart jul och ni ska få veta en hemlighet. Jag har fyra dagars ledigt över jul. 23,24,25,26.. förstår ni hur otroligt det är? Jag längtar som en tok efter den 23e.. iår kommer bli en riktigt bra jul !

Igår va det jobb, sen hämtade brorsan mig och så spelade dom lite biljard och ja tittade på. Rebbe kom och vi gick på teater (Emil, hur bra som helst) , sen gick jag hem och emma kom och vi åt lite sen sjöng vi julsånger och tog några öl. Undra om andra också beter sig så? haha. Love.
Gick till statt, jag hade inte varit där på en månad men det suger lika mycket fortfarande. Men hon tjejen var jävligt rolig hahaha. Halv tjockis i riktigt kort kort som dansade som britney spears, det var en syn jag sent kommer glömma. Förlåt, ska inte va en mobbare men vafan, hon får skylla sig själv haha.

Ska sticka upp till mamma tror jag om jimmy kommer snart. Och ikväll blir det jobb, mysigt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback