22/12

Dan före dan före dopparedan.

Det är inge nära nu heller :) Och det kommer gå i ett ! Strax ska jag göra lunch,sen jobba, efter obbet ska jag faktist förbi AnnaIda en sväng ska bli kul att se hur hon bor, sen ska jag hem och antingen göra mig festsnygg eller myspysklädd, vi får se vad jag & viktoria känner för ikväll. Imorn ska jag hänga lite med emma och byta julklapppar, sen kör vi uppesittarkväll här, och sen är det julafton & vicky och jag äter frukost tillsammans sen drar jag till mamma, och då är även dagen kommen att lämna tillbaka bilen till jimmy :( Har varit så skönt att ha bil. Men jag tänker hålla mig och inte köpa någon för jag behövert inte. Jag gör verkligen inte det. Egentligen.

Låg igår kväll och kollade på tv, va stentrött men va ju vaken ändå liksom, oj, somnade visst, vaknade vid tjugo i fyra av att de ringde i mobilen, jag trodde klockan va 8 och maxi ringde om att nån va sjuk lr nåt, så precis när jag skulle svara så såg ja ju att de inte alls va maxi och att inte klockan alls va 8, så då satte jag på ljudlös tänkte somna om igen. Men mådde så illa. Trodde jag skulle spy och jag blev så ledsen med mina tankar, nej inte nu, har jag inte haft magsjukan och spytt på 6 år så ska jag fan inte göra det nu, inte nu, inte nu... gick upp och hämtade ett glas vatten och drack lite, kändes knappt bättre, la mig och till slut måste jag ha somnat in igen för sen vaknade jag fem i nio och satte på julkalendern och mådde jätte bra :)

Som sagt, nu ska jag greja. Har en sjukt stor julklapp jag måste slå in.. :)

Jag & Petra på juldan förra året, jag saknar mitt hår.

image69

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är mycket snyggare i håret nu.
Kram

2007-12-23 @ 02:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback