27/12

Lönedag ju,kom på det när jag skrev överskriften :)

Vaknade imorse och fick ett rck att de skulle bli städat här.. har haft massa kläder slängda i sovrummet och mina julklappar låg över hela golvet och bordet i köket typ, har legat påslakan osv över min torktumlare som jag inte hunnit (eller orkat) lägga in i linneskåpet, hade även nästan slut på underkläder för att jag inte varit hemma och hunnit tvätta. Men men, nu är en hel del gjort, undanplockat,inplockat,utplockat och tvättat. Känns bra. Fick brev idag. Jag skulle så gärna vilja göra det men jag vet inte.. känns inte som om jag riktigt är i det steget utav livet än.. Vill få ordning på min ekomoni och så vidare först tror jag.. men som jag sagt tidigare, ska ta en liten pratstund med chefen så får vi se.. Usch, nu blev jag nervös.. jaja..


Julen är som tidigare nämnts över och ny inredning är beställd! :) Kommer nog bli super fint.

Men nu är jag hungrig, ska göra mat.. gud så gott.


Det är mycket att se fram emot nu.. Jag trodde det skulle va slut på det efter jul, men det bara dyker upp roliga saker hela tiden. På lördag blir det väl vinkväll me sofia & dom, sen är det nyår, nästa helg kommer fia & jimpan hit så ska ja bjuda på mat, sen kommer magnus snart, och så drar jag till oslo förhoppningsvis i feb, mars blir det påsk & james blunt, sen är det snart utlandsresa.. Kommer gå snabbt i vår.. :)


Skärgårn i mars.

sk?rg?rn

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback