28/12

Tror jag det är iaf...

Jag är så trött.
Har fan ont i hela kroppen. Önskar man kunde va ledig snart igen, men nästa långledighet blir i slutet på maj.. fattar ni? .. eller jag, förutsatt att jag får fortsatt schema på maxi, annars blir jag lååång ledig från 1 mars.. men det får vi ta då.. får ju íallafall stämpla då :) Blir nog bra. Det enda jag kan säga nu är som jag sa på jobbet förut.
Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. För det går fan sjukt bra nu. Fixar schyssta personal priser ;) haha.

Emma frågade om ja ville komma på mat ikväll förut idag.. självklart.. det var tokmysigt. Och skitskoj..

Det kommer dyka upp bilder på bilddagboken imorn som ni absolut inte vill missa !! :)


I början på september 2006.

jag & emma

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback