29/12

Feber & ny micro.

Ja usch, har inte sovit på hela natten, va nästan det jag kände på mig under dagen igår eftersom jag va så oerhört trött.. Men jag trodde nog bara att det va för mitt stora pass.. men men, somnade aldrig igår kväll.. Sådär jobbigt ni vet.. ena stunden skitkallt och nästa genomsvett och jätte varmt.. 01.22 önskade jag att man kunde ringa och sjukanmäla sig och slippa ta tag i det på morgonen.. Sov några minuter till och från men låg mest och tyckte livet va jobbigt. hehe. skulle börja klockan nio så jag visste att jag va tvungen att infinna mig på maxi då, eftersom det kan vara ett jätte jobb att lyckas få tag i nån som kan jobba i förbutiken. Så jag förvarnade lisa genom ett samtal 8.20 och när jag kom till jobbet så frågade hon om jag kunde stanna till 11, så det gjorde jag.. Sen äntligen fick jag åka hem och har legat utslagen på soffan och kollat på Lotta på bråkamakar gatan. Hon är så underbar. Kom på att jag idag va tvungen att byta in min dåliga micro mot den nya om jag skulle gå jämt ut så mamma oc jag åkte en snabbis till maxi för att få det gjort, känns ju konstigt när man kommer dit om man ska jobba egentligen, men jag va ju tvungen liksom.. jaja.. nu ska jag fortsätta ligga i soffan... Sånt man älskar annars men när man är sjuk är inte ens det kul. Jävla vicky, tror fan de e hon som smittat mig, eller så är det korsdraget i förbutiken !.

Lotta & hennes mamma på tåget.

-"varför sätter du korv på fönstret?"

-"för den klibbar fast mycket bättre än köttbullarna.."


Lotta förklarar cykel-stölden.

-"men tant berg sov så jag var ju ju tvungen att knycka hennes cykel."


Mormors piga & Lotta vid gödselhögen.

-"men lotta, varför står du där uppe på gödselhögen?"

-"jag vill bli STOR."

-"men du är ju alldeles genomvåt."

-"men jag vill ju för farao bli stor."

Vi hade övertrött humor igår.

image73

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback