30/12

Lotta Nyman.

Är hon inte underbar den lilla skitungen? Hon kan verkligen allt. Och det är det som är så inmponerande. Man växlar mellan tårar och leenden hela filmerna. Tack Astrid för allt du gav oss.

Hemma från jobbet idag. Hade jag vetat igår kväll att jag skulle vara såpass pigg som jag är idag så hade jag nog faktist kunnat jobba idag, men som dom säger så är det alltid bra att vila en dag för mycket än en dag för litet. Och det har dom kanske rätt i. Men känns bra nu att jag är hemma och kanske kan komma ikapp lite med min städning. Funderar på att dra ner julgranen. Så jag nästa vecka när grejerna förhoppningsvis kommer kan röja ordentligt här hemma. För jag antar att bara julgranen kommer ta en två-tre timmar eller nåt då det är oerhört krånglig att få ner och få ren, och sen dammsuga alla låtsasbarr.

Jag önskar han helt plötsligt stog i min dörr och jag va kär. Jag önskar verkligen jag kunde bli kär nu. Saknar inte närheten och sånt där så mycket men börjar bli skrajsen att jag aldrig mer komma kunna känna sånna känslor. Fast det tror jag att jag kommer. Den dagen kommer som småningom. :)

Nej, nu ska jag kolla om det är nåt bra på tv.

Ibland känns livet bra uppochner.

image74

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback