5/12

Kundens ABC...

Ansvara för dina varor, även på bandet

Bete dig respekfullt mot oss och alla kunder

Charmera oss så mycket du orkar, vi uppskattar det

Dra inte saker ur handen på mig

Elaka kommentarer kan ni lämna hemma

Falska pengar och rekvisitioner kan ni glömma att ens visa upp

Gräla inte med någon

Ha ett gott uppförande

Ilska är inget vi vill se

Jag måste le, snälla gör det du med.

Kan ni inte osynliga regler bör ni öva innan ni handlar.

Lägg varorna med streckkoden mot dig, ni förstår inte vad mycket det underlättar.

Medge om du har fel.

Nys inte på mig

Orka läs texten "vänd magnetremsan mot dig"

Plastpåsar är inte gratis

Qitton kan du snällt be mig slänga istället för att lägga på band-slutet.

Runda saker rullar, lägg dom inte längst fram.

Ställ mjölken upp, jag måste ändå göra det annars.

Tyvärr kan vi inte alla priser & rabatter i huvudet.

Ursäkta att vi ibland också har bekymmer, ler ni dygnet runt?

Vänta på eran tur, kösystem har inte uppfunnits helt utan anledning.

X-mas-shopping bör ske före fredag 21 december.

Yngre barn och andra skrikiga människor bör hållas under uppsikt under hela vistelsen.

Z är en bokstav som en kassörska inte kan komma på något ord till.

Ångrat köp bör ha en anledning.

Älska oss, vi gör ett bra jobb.

Överraska oss gärna genom att vara en utav dom trevligaste kunderna vi stött på.

Emelie.


Kommentarer
Postat av: Annaida

så jävla rätt semlan! =)

2007-12-05 @ 15:11:29
Postat av: Kristin

Naajs ;) sätt en lapp i varje kassa :)

2007-12-05 @ 17:15:16
Postat av: emma

det finns en frukt som börjar på z som jag trodde började på s :) de kan du skriva om

2007-12-05 @ 21:18:00
Postat av: Milla

Vadå glömma revisitioner? För vissa människor är detta en nödvändighet. Och för dessa människor är det det värsta som finns att komma till en kassa där kassörskan inte fattar att det är kränkande nog att ha en rekvisition, nej då ska kassörskan hålla på o krångla och ropa i telefonen efter halva affären för att hon inte fattar hur man gör med rekvisitionen. Nej, lär er hur man gör istället, så slipper de stackars människorna med rekvisitioner skämmas och må ännu sämre för att de inte har några pengar. Fy skäms.

2007-12-06 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback